Nauka górą! Studiuj blisko, praktycznie i z pasją.

Aktualności

Publikacja dr Honoraty Howaniec w wydawnictwie Routledge

Data: 18.05.2023 Kategoria: WZiT

W lutym bieżącego roku w wydawnictwie Routledge ukazała się monografia autorska pt. Corporate Social Responsibility and Marketing Ethics. The Effects of Value-Based Marketing on Consumer Behaviour dr Honoraty Howaniec z Katedry Marketingu i Przedsiębiorczości Wydziału Zarządzania i Transportu ATH.

Monografia przedstawia koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu (Corporate Social Responsibility - CSR) i sposób, w jaki jest ona uwzględniana w działalności przedsiębiorstw, w tym jako element marketingu opartego na wartościach. Wzrastająca świadomość konsumentów w obszarze CSR powoduje, że coraz częściej uwzględniają oni aspekty związane ze społeczną odpowiedzialnością przedsiębiorstw podczas zakupów. Lekceważenie CSR przez przedsiębiorstwa może być więc szkodliwe dla ich sukcesu i długoterminowych zysków.


zdj-1_2400x1600-1.webp


Zgodnie z komunikatem Ministra Edukacji i Nauki w sprawie wykazu wydawnictw publikujących recenzowane monografie naukowe wydawnictwo Routledge otrzymało 200 pkt. Jest to pierwsza publikacja monograficzna pracowników ATH w wydawnictwie Routledge.



Link do publikacji:
https://www.routledge.com/Corporate-Social-Responsibility-and-Marketing-Ethics-The-Effects-of-Value-Based/Howaniec/p/book/9781032329222

©2023 UBB. Wszystkie prawa zastrzeżone. Realizacja: OPTeam S.A.

fundusze.webp

polska.webp

ue.webp

Zapisano