- Strona główna
- Aktualności
- Publikacja dr Honoraty Howaniec w wydawnictwie Routledge
W lutym bieżącego roku w wydawnictwie Routledge ukazała się monografia autorska pt. Corporate Social Responsibility and Marketing Ethics. The Effects of Value-Based Marketing on Consumer Behaviour dr Honoraty Howaniec z Katedry Marketingu i Przedsiębiorczości Wydziału Zarządzania i Transportu ATH.
Monografia przedstawia koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu (Corporate Social Responsibility - CSR) i sposób, w jaki jest ona uwzględniana w działalności przedsiębiorstw, w tym jako element marketingu opartego na wartościach. Wzrastająca świadomość konsumentów w obszarze CSR powoduje, że coraz częściej uwzględniają oni aspekty związane ze społeczną odpowiedzialnością przedsiębiorstw podczas zakupów. Lekceważenie CSR przez przedsiębiorstwa może być więc szkodliwe dla ich sukcesu i długoterminowych zysków.
Zgodnie z komunikatem Ministra Edukacji i Nauki w sprawie wykazu wydawnictw publikujących recenzowane monografie naukowe wydawnictwo Routledge otrzymało 200 pkt. Jest to pierwsza publikacja monograficzna pracowników ATH w wydawnictwie Routledge.
Link do publikacji:
https://www.routledge.com/Corporate-Social-Responsibility-and-Marketing-Ethics-The-Effects-of-Value-Based/Howaniec/p/book/9781032329222
©2023 UBB. Wszystkie prawa zastrzeżone. Realizacja: OPTeam S.A.